
Co warto wiedzieć o nowym Swifcie (niska masa i prowadzenie)?
W porównaniu z samochodem poprzedniej generacji najnowszy Swift ma lepsze właściwości jezdne. To skutek nie tylko jego niższej masy (poniżej 1000 kg, m.in. dzięki zastosowaniu nowego silnika Z12E z ISG), ale też poprawienia przyczepności (mniejsze przechyły podczas pokonywania zakrętów) oraz bardziej bezpośredniej reakcji na ruch kierownicą. W aucie zmiany objęły też przednie i tylne zawieszenie. Z przodu zwiększono średnicę drążka stabilizatora (w celu zwiększenia stopnia napięcia sprężyn) oraz średnicę przegubów. Dodatkowo w punktach mocowania stabilizatora użyto Teflonu (*), żeby zmniejszyć tarcie i zarazem zwiększyć odporność nadwozia na przechyły. Wprowadzone zmiany wpłynęły na poprawę wyczucia kierownicy i zachowanie samochodu podczas pokonywania zakrętów, co przełożyło się na lepszą stabilność w czasie jazdy. Zwiększono także skok zawieszenia, w celu poprawy wybierania nierówności.
*Teflon to zarejestrowany znak towarowy The Chemours Company
Zapraszamy do nowej siedziby Suzuki V-Cruiser (Wrocław-Długołęka)
W sobotę 20 września oficjalnie otwieramy nową siedzibę Suzuki V-Cruiser. Klientów (nie tylko z Dolnego Śląska!) zapraszamy - jak wcześniej - do podwrocławskiej Długołęki, ale tym razem pod zupełnie nowy adres.
Dowiedz się więcejSuzuki Boxing Night 36: Polska wygrywa w Żyrardowie
Po wakacyjnej przerwie wracamy do boksu olimpijskiego i kolejnej gali z cyklu Suzuki Boxing Night.
Dowiedz się więcejTestujemy na Podlasiu: premiera najnowszych Suzuki GSX-8T i GSX-8TT
To było kilka fantastycznych dni. Premierę dwóch motocykli z Hamamatsu postanowiliśmy zorganizować na Podlasiu.
Dowiedz się więcejAutomatyczne skrzynie biegów w Suzuki Vitara
Po samochodach S-Cross, które już trafiły do sprzedaży z hydrokinetyczną przekładnią Aisin, w ofercie marki Suzuki w Polsce znajdą się teraz także „automatyczne” Vitary.
Dowiedz się więcej