Suzuki liderem sprzedaży wśród klientów indywidualnych
W styczniu i lutym 2023 roku klienci indywidualni zarejestrowali 22 366 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 14,7% w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformował w swym raporcie Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
Marką najchętniej wybieraną przez osoby fizyczne było Suzuki, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów indywidualnych okazał się S-Cross.
„Zdecydowanym liderem jest – podobnie jak na koniec 2022 roku – Suzuki. To jedyna marka na polskim rynku z udziałem osób prywatnych w rejestracjach nowych aut na poziomie aż 63%” – pisze SAMAR w komentarzu do raportu rejestracji nowych samochodów.
„Zaufanie do marki Suzuki, które wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych produktów oraz dostosowanie oferty do oczekiwań nabywców sprawiają, że nasze samochody od lat cieszą się dużą popularnością w grupie klientów indywidualnych” – skomentował raport Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Kolejna europejska odsłona Suzuki e VITARA
Salon samochody 101st Brussels Motor Show w Brukseli był okazją do pokazania szerokiej publiczności e VITARY, pierwszego masowo produkowanego pojazdu elektrycznego Suzuki z akumulatorem (BEV).
Dowiedz się więcejSuzuki w 2024 – czas na pierwsze podsumowania
Minęło kilka pierwszych dni nowego roku 2025, co skłania do wstępnych podsumowań.
Dowiedz się więcejOsamu Suzuki 1930-2024
Suzuki Motor Corporation poinformowało, że w dniu 25 grudnia 2024 r. po długiej chorobie odszedł Osamu Suzuki, doradca senior w SMC.
Dowiedz się więcejSuzuki życzy wszystkim…
… spokoju, ciepła oraz kilku dni, które będziecie mogli poświęcić wyłącznie samym sobie.
Dowiedz się więcej